piątek, 6 marca 2015

Loki bez użycia ciepła

Cześć.
Dziś mam dla Was sposób na piękne loki beż użycia ciepła.


Zaciekawiona sposobem zaplatania i efektem sprężynek skusiłam się na nie.
Cena jest przystępna, bo zapłaciłam jedyne 19zł.
W skład zestawy wchodzi 18 sprężynek i patyczek do nawijania.

Sposób zaplatania jest bardzo łatwy i szybki.
Bierzemy jedno pasemko, okręcamy wokół własnej osi i przeciągamy przez patyk z nadzianą sprężynką. Włosy oczywiście muszą być wilgotne.
Zaplecenie całej głowy trwa do 10 minut.
Według producenta sprężynki wystarczy trzymać około 15 minut.
Wiadomo im dłużej je potrzymamy tym efekt będzie bardziej zadowalający i trwalszy.
Ja trzymam od 30 minut do nawet godziny.
Po spryskaniu włosów lakierem efekt utrzymywał się u mnie do 6 godzin.

Modelką do tych zdjęć jest moja przyjaciółka, jej loki kręciłyśmy około pół godziny na zwilżone włosy.
Oto efekt.


Jak Wy kręcicie włosy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz