piątek, 6 lutego 2015

Poznajmy się

Cześć.
Poznajcie mnie!

Mam na imię Aleksandra i będę dzieliła się z Wami moimi przemyśleniami, opiniami i sposobami.
Sposobami na wszystko :)
Nie jestem profesjonalistką w żadnej dziedzinie którą będę przedstawiać.
Mam na celu ukazywanie wszystkiego w swojej wersji, czyli "robię tak jak umiem".
Dodawane przeze mnie treści będą prezentowały jak radzę sobie z różnymi sprawami uważam i to za coś wartego podzielenia się.

Nazwa bloga dość kontrowersyjna.
Pewnie pomyślicie czy czuję się najlepsza, lepsza od innych.
Nie. Wcale nie czuję się najlepsza na tyle żeby podążać za moimi pomysłami.
Chcę pokazać, że każdy powinien czuć się najlepszy w tym co robi, bo robi to najlepiej jak potrafi.
Powinniśmy się doceniać i znać swoją wartość. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz