poniedziałek, 9 lutego 2015

Drogeria internetowa- Czy to się opłaca?

Cześć.
Dziś rozliczymy, czy warto zamawiać online.


Do niedawna wmawiałam sobie, że to takie opłacalne nie jest, bo przecież wysyłkę doliczyć trzeba i ceny dużo niższe być nie mogą.
Uważałam tak póki nie zaczęłam przeglądać vlogów w których dziewczyny recenzowały drogerie internetowe.
Zajrzałam na najczęściej recenzowaną stronę drogerii i byłam w szoku.
Ceny niekiedy nawet połowę niższe niż w stacjonarnych i wiele innych marek niedostępnych 
"na mieście".
 Zrobiłam zamówienie po rodzinie i znajomych, coby wysyłki sama nie opłacać i teraz z Wami podliczę ile zaoszczędziłam.


Łącznie z wysyłką zapłaciłam 230zł (przy zakupach powyżej 200zł dostałam gratis za 1gr).
Według cen z wizażu zapłaciłabym około 350zł, więc zyskujemy aż 120zł.
To naprawdę się OPŁACA!

Zamówienie robiłam na www.kosmetykizameryki.pl
Szczerze polecam.
Jaka jest Wasza ulubiona drogeria internetowa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz